Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги, забелязах, че при мен този маркуч го няма и седи само металното, на което влиза маркуча. Двигателя е 2.4. Предполагам маркуча идва от изгорелите газове на турбото и влизам тук и от там към ЕГР? В грешка ли съм ?
    Attached Files
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

    Comment


    • Първоначално публикувано от KroGh Покажи съобщение
      Колеги, забелязах, че при мен този маркуч го няма и седи само металното, на което влиза маркуча. Двигателя е 2.4. Предполагам маркуча идва от изгорелите газове на турбото и влизам тук и от там към ЕГР? В грешка ли съм ?
      Това е топлообменника. Тръбата с газове е отдолу,ограденото е маркуч с антифриз. При теб явно е премахнат,по една или друга причина(може да е протекъл вътре) и да е изолиран.
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • https://www.ebay.co.uk/p/ALFA-ROMEO-...d=253228769368

        Ето от този линк се вижда. Мислех, че е за газовете към EGR. Интересно откъде идва маркуча?
        Attached Files
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

        Comment


        • Маркуча отива към двигателя. Правил съм си скица на пътя на антифриза за моята,гледам и твоята е автомат...ако ти е интересно,ще ти я пратя. Ще ти се изясни всичко. Рисувах си я поради други причини...не че няма инфо в нета.

          ---------- Post added at 14:29 ---------- Previous post was at 14:26 ----------

          Друго ми е интересно, твоята е автомат и тоя маркуч е вързан към охлаждането на кутията...много странно така без охлаждане?? ...или просто е изолиран топлообменника.
          Last edited by undy; d.m.y г., 14:12.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • Актуални цени за обслужване на автомата 2.4:

            хидроблок + доставка = 1080лв.
            гарнитура = 18лв.
            масло RAVENOL ATF T-WS Lifetime , 4 литар = 100 лв.
            труд = 200лв.

            Comment


            • Колеги, някой дали е сменял салон? Въпросът ми е дали може да се преправи такъв за седан, че да стане в комби?

              Sent from my EVA-L19 using Tapatalk

              Comment


              • Първоначално публикувано от Grishata Покажи съобщение
                Колеги, някой дали е сменял салон? Въпросът ми е дали може да се преправи такъв за седан, че да стане в комби?

                Sent from my EVA-L19 using Tapatalk
                Няма как да стане....е може, ама не си заслужава...
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                  Няма как да стане....е може, ама не си заслужава...
                  Мхм и аз това мисля Разбрах , че задните седалки били по малки ама коя част точно Ако са малки части да отида някъде да ми ги направят примерно ... ама да не излезе златна тази кожа :Д

                  Sent from my EVA-L19 using Tapatalk

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Grishata Покажи съобщение
                    Мхм и аз това мисля Разбрах , че задните седалки били по малки ама коя част точно Ако са малки части да отида някъде да ми ги направят примерно ... ама да не излезе златна тази кожа :Д

                    Sent from my EVA-L19 using Tapatalk
                    Е....то така, ако разсъждаваш....може и твоя салон да си го претапицираш...ама дали си заслужава.....ти си преценяваш...и става правеняк, а винаги се цени оригинала....
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                      Е....то така, ако разсъждаваш....може и твоя салон да си го претапицираш...ама дали си заслужава.....ти си преценяваш...и става правеняк, а винаги се цени оригинала....
                      Е оригинални де , принерно да ми претапицират частта от моята , която липсва на седана :Д или е по-малка

                      Sent from my EVA-L19 using Tapatalk

                      Comment


                      • За какво е тази букса над акумулатора? Беше изключена при мен.
                        Attached Files
                        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

                        Comment


                        • Този бутон се натиска за да се пусне горивото след удар също има и под шофьорската седалка.
                          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

                          Comment


                          • Значи мога да си закача буксата обратно
                            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

                            Comment


                            • Това наподобяващо реле отгоре с гуменото маншонче е да спре "тока" при катастрофа, а въпросната букса трябва да е сигнала който му казва кога да сработи. Закачай и си свиркай.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment


                              • Здравейте колеги!

                                В темата за летните гуми 2018 се повдигна въпроса, че 159 яде предните гуми отвътре по подразбиране и е потвърдено от самите АР.

                                Достатъчно сериозно ли е изяждането, че да си заслужава да се прави интервенция? На мен ми обърнаха внимание, когато сменах гумите с нови летни, зимните бяха от предишния собственик и взех с тях колата.

                                Бихте ли споделили дали някой от вас е предприемал нещо по въпроса и ако да - какво?

                                Информацията, която има до момента е, че се коригира ъгъла на предницата (не знам точно как се казва) да е на 0 или близо до 0, което оправяло проблема. Други (особено с Ti) прибягват до (ако съм разбрал правилно) по твърди долни тампони на предницата. Други просто имат проблем с въпросните тампони.

                                Всякаква информация ще е полезна и добре дошла.

                                Поздрави и успешна седмица!
                                Alfa Romeo 159sw 2.0JTDm 200 к.с. - Окт'10

                                Comment

                                Working...
                                X